sjuk eller..jag vet inte

Kanske inte bara jag som är knäpp. Känns ju bra på nåt sätt.

Känns som om jag inte suttit ner på hela dagen.
Det har jag, men jag känner mig helt slut bara.
Sov kanske en halvtimma på morgonen när Noa vilade.
Sen gick vi till öf, där var det maassor med folk och ungar. Men det lugnade ner sig.
Efter det gick jag och bebben på stan med Eve och 2 av pojkarna.

Väl hemma försökte jag få min pojke att sova, men icke.
Inte i vagnen och inte senare i sjalen på ryggen (som jag förresten knöt själv för första gången på ryggen!)
Han har varit lite småskum idag. Ätit sämre än vanligt (fast det har han nog gjort senaste dagarna) och var helt off när vi var på stan.
Hemma pigg som en jäkla mört. Överpigg eller nåt. men kräkts små femkronor (ja alltså pölarna var som en femkrona) 3 ggr.. fattar noll jag. Ingen feber heller.

Har iaf förberett spjälsängen med plastad frotté, tagit fram handduk och 2 lakan.

*peppar peppar* nudå






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0