En anledning

En aledning till att man(jag) inte bloggar så ofta är Facebook.
Man skriver ju småsaker där hela tiden, då känns det dumt att skriva det i bloggen också (håller på å funderar om jag ska börja skriva så ist för oxå..).

Idag var jag och Noa och hälsade på Andreas på jobbet.
Vi promenerade dit och han sov hela vägen, och promenerade tillbaka..men då sov han verkligen inte.
Trött var han men kunde inte somna utan bara gnällde och skrek, så vi gick till Nina. Det var ju närmare.

Sen blev Noa hämtad av sin mommo.

Hemma gjorde vi inte mycket. Dator, tv, tv-spel (jag kollade bara på som vanligt) och lite plockande.
Nu gjorde jag lite fint på fönsterbänkarna i tv-rummet eftersom vi nu har nya fina lampor där.
Borde sy gardinerna oxå så det blir helt klart i det andra fönstret också.
(jag skriver visst oxå automatiskt)

Nå nu ska man ju sova.



Postat av: Mrsberhardssom

Fin blogg du fått:) Ålens har barbapapa kläder.

2010-03-12 @ 07:22:57
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Eva

hoppas verkligen att det är lätt fixat...och att det är billigt =)

2010-03-12 @ 08:32:28
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lisa M

hittade på hemtex : )

2010-03-12 @ 18:55:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0