Antibiotika

Ja.

Tur att jag gick till VC idag, för nu gör det väldigt ont och jag känner mig sjuk sjuk sjuk.
Känner mig febrig och svag och har ont. Dumma jävla inflammationer. Kommer dom nånsin sluta komma :(

Tror jag kommer få äta penicillin för dom tills det inte funkar på mig mer.
Och sen när jag får nån dum sjukdom så dör jag av den för att antibiotika inte funkar på mig mer.
Precis så kommer det bli.
Hade jag inte fått den här på magen så hade jag nog inte behövt medicin, även om alla hundra i armhålan gör mig lite orolig. Ser ut som att jag har massa finnar och knölar där :/

Men jag behövde inte betala för besöket idag iaf, hon sa att det kan ses som återbesök. Hade jag inte fått gå gratis hade jag tagit Dalles recept. Det är på samma medicin. Det är nog så jäkla dyrt med medicinen.

Så då ska vi se om hur många veckor nästa inflammation kommer.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0