Vi gick ut!

Vi kom nånstans idag! Och inte bara på gården.
Nina med barn kom en liten sväng.
Sen prompade jag med man och barn till Sofies mamma för att hämta min grej från Tupperwarepartyt.
Köpte bara en mindre sportflaska med en burk undertill som man kan ha mellanmål i, eller ha som mugg.
Mycket nödvändigt jag vet.
Men jag funderade innan jag visste om partyt att jag ville ha nån slags mindre flaska/sportflaska att ha med i skötväskan, så när jag såg denna var jag bara tvungen att ha den.
Det fanns en grön och en rosa att välja mellan.
Jag tog faktikst grön! Kan ju inte ha allt rosa förstår ni väl ;)

Nå, men sen fortsatte vi till coop och köpte ris. Och Andreas köpte kulglass. Han gillar sånt.
Bebben däremot är inte sådär överförtjust i glass..han slickar lite några gånger men nån höjdare är det då inte.
Han gillar inte heller typ plättar och sånt.
Han är en knasig bebbe.

På hemvägen stannade vi på gården bredvid. Våran är så trist. Inte för att den heller är kul, men det var lite nytt iallafall.
Sen försökte vi få bebben att promenera med oss. Det misslyckades totalt. Det kunde man ju nästan gissa.

Bebben fick ta en sen vila. Efter den var han gnällig hela kvällen..tills han skulle lägga sig. Då var han nöjd minsann!

Åt chiliconcarne. Bebben åt ost.

Nu börjar jag få lite huvudvärk. Det är så mörkt här. Jag gillar lampor. Hatar mörker. Förutom när jag ska sova, då får det gärna vara kolsvart.


Jag tycker det är lite skönt att jag inte är den enda som har mardrömmar om packning..haha det finns fler knäppisar.
Det var nåt jag tänkte skriva, alltså förutom allt detta nonsensbabbel... Spela roll. Viktigt var det nog inte iaf.

Men att jag längtar till måndag! Eller möjligen tisdag kanske. Flygresan är kanske inte så mycket att se fram emot.
Hoppas bara det finns lite lediga platser så bebben kan få sitta själv lite. Kan bli lite jobbigt att sitta i famnen hela tiden. Äh, det blir nog bra iaf.

Ja att tidigt blir det ju aldrig så varör försöker jag. *suckar åt mig själv*







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0