KENT Enda bilden där vi alla tre syns när...

img_0468 (MMS)

KENT Enda bilden där vi alla tre syns när vi glor på Kent :P Ja lördag var jag alltså på festivalen :D Jag Eve Linnea och Sofie möttes hos Eve sen gick vi på en liten fest. Satt på balkongen och svalkade oss, pratade. Sen sjöng vi lite Singstar! Det var längesen. Så drog vi till festivalen oh hann se lite the ark. Sen stod vi och vääntade och vääntade tills kent skulle börja. Han var seg. Jag hann bli nykter ju :P så jag glodde bara några låtar, sen gick jag och åt den godaste festivalmaten: typ chiabattabröd med fläskfilé sallad och chilibea! Satan vad gott det var alltså!  Ja sen har det varit öltält resten av tiden förstås ;) Nu vilar bebben. Han har varit uppe inatt så jag har varit skittrött hela morgonen men sen sövde jag honom i vagnen ute i regnet, sen blev jag pigg.. Men jag ska väl försöka vila lite ändå nu.




Postat av: Sofie

Snygga som få, men vi borde ta och skärpa till oss lite ;)

2010-07-05 @ 14:29:05
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0