Ingenting. Läs inte

Nä, nu vill jag åka iväg!
Vill inte vara i tråkiga Kiruna med alla myggen.
Tycker vi kan få bo hos Katja i värmen ist ;)
Tur att vi får komma dit en vecka iaf :)

Och nu får jag faktikst vara uppe sent. Hela natten om jag vill!
Ska bara sova när jag svimmar av trötthet..eller lite innan kanske.

Har bara suttit och klickat och kollat tv samtidigt.
Tur att A inte tog med min dator så jag kan göra båda samtidigt.
Fast vill jag kolla på andra kanaler än kabelkanalerna så kan jag inte sitta på internet på datorn.
Nåt är knas med strömsladden till..huben eller vad det nu var.
Och det hade visst läckt batterisyra i ena plopparen :S Så en sån kanske man kan få en ny från BBB.

Usch vad tråkigt jag skriver.
Jag tycker det är tråkigt när folk bara rabblar upp allt dom gjort under dagen..och jag är lika råkig jag med.
Men jag har ingen ork att tänka, än mindre skriva.

Jaja jag fortsätter väl vara tråkig ändå..
Tv-rummet blev också klart.
Sen blir det hallen, toan och så sovrummet.
Måste nog kanske ordna i städskrubben också, det ligger två ikeapåsar därinne med massa grejer, mest tygblöjor som inte används. (orkar inte med dom när vi inte har tvättmaskinen ikopplad)

och mer då..håller kanske på att få en till böld på magen. Väldigt intressant.

Nä, just det jag skulle sätta upp gardinerna i tv-rummet också.
Dom har ju varit uppe innan hela skiten med stambytet..men har inte kommit upp igen efter det.
Sen har jag fått upp gardiner i kööket! Det ni! :D
Dom sitter skitfult..det är en såndär vit gardinstång (såndär vanlig gammal som man ska haka fast) som jag bara hängt på..men huur ska jag förklara detta.. Dom hänger på grejer som eg är till för en gardinstång som man bara hänger på.
Men gud så intressant, och säkert är det inte ens nån som fattar XD Spela roll..haha

Neee nu lägger jag av ni har säkert bättre saker för er än att sitta här å uttråkas.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0