Imorgon..

Då blir jag ensam.
Bebbe och man åker ju till Luleå och hälsar på fammo och bonusfaffa :)
Jag kommer ha det lungt och skönt!..förutom att jag måste röja röja röja.. Ser inte fram emot det men det måste verkligen göras! Måste iaf börja lite.
Hoppas dom får fint väder så Noa får springa ute utan miljoner mygg.
Här är det väl inte så viktigt, men lite sol hade inte skadat ju.

Noa somnade tidigt ikväll, redan 20.15. Annars somnar han vid 21.
Men imorgon ska han ju upp tiidigt tiidigt stackarn ändå.
Bara han inte vill upp före 4.30 så är det lungt.

Å jäklar vad det regnar och blåser ute nu! Jag hör hur det dånar.
Nä, vi ska göra oss iordning för sängen, för nu måste iaf A somna tidigt. Jag kan ju fortsätta sova efter dom åkt ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0