Ensam dag 3

Beslutsångest.
Att man ska behöva ha sånt hela tiden.
Jag hatar det.
Jag vill bestämma mig för nåt och sen..är det bra med det, men jag kan inte.
Blä för sånt.
Kom på att jag har 2 skötväskor som borde säljas..Eg borde jag ta en ordentlig titt i hela lägenheten och förrådet och se vad som kan säljas, nu när jag har tid liksom.
När Noa är hemma kan jag inte tänka.

Jaja, får se hur det blir.

Tänkte sticka ¨på stan idag men jag sov för länge och så gick det ingra bra bussar.. så jag gick till coop bara.
Köpte mig en bakpotatis och gjorde den i micron och åt med skinkröra, och det blev faktikst förvånadsvärt gott!
Blev röra kvar så jag tror jag gör pastasallad av det imorgon. Enkelt och gott.
Sen har jag gjort färdigt i toan.
Så nu är sovrummet och Noas rum kvar. Fast i Noas rum är det mest saker som ska säljas/skänkas och ska upp på vinden.
I sovrummet är det mest tvätt..som inte har blivit vikt på några dar nu. haha.

Sen vet jag inte. Känns fortfarande så himla skönt att vara ensam hemma. Blir lite långtråkigt ibland..skulle vara kul att kunna gå över till nån bara en sväng sådär när det blir lite trist, men Nina är ju borta och sen..fanns det inte så många mer. Eller joo, Ida bor ju här nära förresten ;)
Men jag är väl för lat för att gå nånstans..men ändå.

Men ojojoj vad jag saknar min lilla bebbe! Men jag hör hur kul han har hos sin fammo :)
Och snart kommer han ju hem ändå. snaaaart..eller ganska länge kvar är det faktikst. 2 hela dagar kvar!

Nå imorgon kanske man skulle masa sig till stan och göra..nåt.
Får se. Jag kanske stiger upp 13 igen ;)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0