Åkaåkaåka

Jaa, snart så ska vi ju åka!
Jag packar lite då och då. Checkar listan..nu ska jag packa några grejer och resten tar jag imorgon.
Som tandborste och sånt.
Hoppas bara Noa mår bra imorgon, och att han sover okej.
Andreas kollade just elementet i Noas rum och den var på högsta värmen :S Inte för att den blir kokhet, men ändå. Nu är iaf den avslagen och dörren står öppen. Tog bort sockarna på honom också.

Ja, det var resan jag skulle skriva om, men jag kan inte sluta tänka på lilla älsklingen ♥

Försöker att inte ta med för mycket..Men jag kan inte välja bland Noas kläder :P
Jag har inte så mycket (enligt mig) några olika leggings och alla mina klänningar/tunikor (fast då har jag inte så många) och så ett par byxor som jag ska ha på mig på flyget. Och en t-shirt och nåt linne.
Så ska man ju ha med sånt tråkigt som små stövlar, galonisar och sånt. Men det ska ju inte regna (eller hur väderguden visst är det så?!!)

Nä, men bara bebben mår bra så ska det bli så kul att åka till systeryster :)
Funderar lite på hur man ska sova där bara..Mamma och Gerda kommer ju också vara där :D
Noa får sin älskade mommo även där ;)

Nej, packa sen sova. Sen flyga kl. 15.15






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0