Längesen?

Det var väl inte såå längesen jag skrev mamma.. men du däremot ;)

Fast jag måste nog gå och lägga mig strax.
Noa somnade vid 9 men har redan vaknat 2 ggr, gissar att det kommer bli en sån natt, precis som förra natten.
Så är det i princip alltid när han somnar "tidigt", eller så vaknar han efter 30 min och vill upp igen.

Nå, Dalle får jobba ändå, för vid 16 kommer Noas mommo och hämtar honom :)
Blir kul för både mor och son, för Noa älskar verkigen sin mommo, mer än mig tror jag ibland..
På kvällarna brukar han vara jättemammig och ingen annan funkar förutom jag..eller mommo ;)
Hoppas mommon oxå tycker det är kul så vi kanske får fler kvällar ensamma. Eller det blir väl mest jag som får vara ensam eftersom Dalle alltid kommer efter 18.30 och inte så länge efter det gissar jag att Noa kommer tillbaka.
Jag får det skönt iaf :P

Han vaknar igen så nu drar jag. bläääääääää. skitunge!



Postat av: Nina

Ja men det är för att mommosar har godis eller nåt som dom gillar dom så mkt.eller är det för att deras mammor är jävla gnällkärringar?nää så kan det inte va....

2010-01-14 @ 08:04:41
Postat av: mommo

mommo älskar verkligen också noa och hon tycker det är kul att umgås med honom!

2010-01-14 @ 15:26:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0