kräk och cola och ingen amning!

Bebben bara kräks och jag dricker cola, man måste passa på innan man själv blir sjuk.
För det skulle vara ett mirakel om jag inte blev magsjuk eftersom jag har fått kräks på munnen 2 ggr och 1 gång nästan i näsan.

Han började kräkas på natten och har kräkts ganska nyss så jag hoppas det inte kommer mer nu.
Han åt inget förra natten så jag hoppas han klarar sig utan nåt inatt med.
Fast lite vatten kanske han måste få.

Så A:s planer gick i..stöpet..säger man så? Han, Jonne och Drugge skulle haft lan hos oss och jag och Noa skulle sovit hos mamma med Elias oxå, men vi vill ju inte dit och smitta.

Stackars bebisen har inte orkat med mycket idag, han leker lugnt nån minut sen vill han bara vara i famnen.
Och blivit helt galen när man gett honom lite vatten, för han vill ju ha meer :(
Och jag har inte ammat honom sen igår på morgonen/förmiddan..
Jag vill ju eg inte sluta amma..men eftersom han har börjat gallskrika nästan alltid när han ska börja amma och nu när han varit magsjuk har jag inte ens försökt, och han har inte heller verkat vilja ha, förutom kanske 1 gång.
Så det är kanske ett bra tillfälle att försöka sluta?
Usch..som sagt vill jag inte men det kan ju förhoppningsvis bli bättre på nätterna om vi nu slutar amma.
*hoppas hoppas*

Ja, det var väl inte så mycket mer jag hade att skriva för tillfället.
Min hjärna är ganska tom nu efter en nästan sömnlös natt och en hel dag med sjuk famnig bebbe.



Postat av: Linda

usha ja då har den lanat hos er,hoppas ni krya på er. Men försök sluta amma nu är ju lika bra passa på. Men tänkte ett tips du har säkert provat de och de funka inte men om inte är de alltid värt ett försök detta tar ingen energi ta en snuttefilt eller något ha den på dig typ i bhn eller så hela dagen så den får din lukt och ge han den när han skall sova kan ge lite trygghet till han, provade med de för dean men han sov ju själv så jag tror inte han brydde sig men gjorde de mest för saken skull att han skulle känna lite trygghet när han hade min doft brevid sig kram

2010-01-22 @ 08:45:55
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska
Postat av: Nina

usch usch hoppas han blir frisk snabbt och ingen av päronen blir sjuka!magsjuka suger!jag börjar spy bara jag läser!så mkt avskyr jag magsjuka..bläää!!!!

2010-01-22 @ 10:32:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0