Jag tänkte..

Jag tänker mycket men just nu var det att jag skulle sätta bilder från nyår och så..
Men jag ska faktikst lägga mig istället.
Bra för mig, kanske inte för er för man vet aldrig när jag bloggar igen.

Var till sjukhuset för den nya fina bölden på låret.
Fick antibiotika igen förstås, men en nyhet var att dom ska ta bort bölden sen!
Jag försöker att inte tänka på det för jag blir illamående..men det ska nog göras om 10 dagar, när jag avslutat antibiotikakuren.
Fy och blä, och jag visste inte att man brukar (kunde) göra så.
Jag förstår heller inte anledningen..
Han pratade ju inte ren svenska..(men han var inte dansk!) så både han och jag missuppfattade säkert massa saker som vanligt.
En annan läkare tittade oxå på den och sa samma sak, att den satt så djupt att man behöver ta bort den.
Men nog fan har några av mina andra suttit minst lika djupt, och inte har nån tagit bort dom..

Frågade om man inte kuna få äta medicinen under en längre tid (läst att man brukar göra så för att minimera risken att det kommer tillbaka) men det fick jag inte, han sa att det inte skulle hjälpa.
Det är så kul när alla läkare säger olika.. förra jag var hos pratade ju om det.

Nå vi får se om några veckor.

Sova var det.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0