Jag saknar min bebbe!!!

Gud vad jag saknar honom..när jag ska sova, och jag saknar att amma honom.
Han har sovit i spjälsängen ända sen fredag natt och inte ammat sen torsdag..
Tror jag gråtit 2 kvällar i rad när jag lagt mig.
Jag har ju alltid sovit med Noa och nu helt plötsligt ligger han i spjälsängen och sover. Helt själv :(
Trots att A kommit tillbaka till sängen så känns det så tomt och ensamt utan min lilla bebbe.
Om jag vaknar så blir jag rädd att han inte andas och måste gå och titta på honom.
Jag har aldrig varit rädd att han ska sluta andas när jag legat bredvid honom. Aldrig. Men nu..nu förstår jag varför så många vill ha andningslarm.
Trots att han snart är 10 månader så är jag rädd.
Vänjer man sig verkligen vid detta??

Det är jäkligt svårt att söva Noa..jag kan i princip aldrig, han bara gallskriker, även på natten om jag tar honom(är väl van vid bröstet antar jag).. Så A får ju söva honom alltid när han är hemma.
Men inatt sov han faktikst heela natten!! Första gången någonsin!
Inga 12 timmar här inte, men så har han ju inte sovit på väldigt länge.
Men 8,5 timme sov han iaf och sen ville han upp.

Nu ska vi väl kanske gå och lägga oss och hoppas att bra nätter fortsätter.



Postat av: Katja

Inte har jag vant mig riktigt vid att Ellen inte sover hos oss, och det är ju ändå ett år sedan hon började sova i egen säng. Men helt klart är att det var superjobbigt ibörjan! Jag ville bara gå upp och hämta henne.... Men nu går det bra, men om hon råkar sova hela natten i sin säng, då saknar jag henne massor!

2010-01-27 @ 08:29:39
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

ja mamma brukar ringa mitt i natten och fråga om jag andas!jag bah..men maaaamma!

du vänjer dig, njut av att kunna sträääcka ut dig i sängen!+att ni äntligen får användning för spjälisen.fast var ska du ha kläderna nu?

2010-01-27 @ 11:05:00
Postat av: Linda

se där ibland kan sjukdommar ge bra rutiner, dock har de for dean sabbat rätt mycket men de är bara föra tillbaka rutinerna igen :)

2010-01-27 @ 11:24:10
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska
Postat av: Sofie

det är mysigt när adde sover med mig, men det är skönare när han sover i sin egen säng. man vänjer sig.



visst saknar jag honom, men inte hans sparkar och slag... han sover ju i samma rum, så han är alltid nära ändå <3

2010-01-27 @ 17:39:48
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0