Helt slut..

Inte jag för jag har fått sova hyfsat bra.
Men lilla Noa, han är så slut och orkar absolut ingenting.
Han har vaknat några gånger på natten, och fått alvedon och vatten och bröstmjölk, lite i taget.
Sen har han gnytt några gånger utan att vakna helt, och fick lite bröstmjölk vid 8, blev galen när han inte fick mer, men somnade när jag kom in i tv-rummet.
Han orkar inte ens sitta upp i matstolen och somnar på skötbordet..
Men han får i sig nåt, det är det viktigaste. Bra att han får sova massor, både bra för honom och för mig/oss.
A stannar hemma idag med, han har börjat känna sig lite dålig i magen :/ Hoppas det bara är hans knäppa mage och ingen magsjuka.
Jag känner mig *peppar peppar* ännu frisk.

Fick en kommentar av nån anonym om att testa om han är mjölkallergiker.
Men det är osnnolikt, eftersom jag provade mjölkfritt i 5 veckor när vi helammade men det blev ingen skillnad, men visst är det något jag tänkt på iaf.
Har funderat på att fråga på bvc, men det har inte blivit av.
Har ju frågat där om hans näsa (han är täppt ofta fast han är frisk) men hon säger alltid bara att "det kan vara så" *suck*. Men att om vi vill så kan vi ringa barnmott. och få en läkartid.
Undra om man kan göra flera saker samtidigt när man ändå får en  tid?
Eftersom allt handlar om allergier så borde det inte vara nåt problem.

Men nog om det, nu ska jag göra annat.
Oj, ni har inte fått bilder på länge..kanske kan slänga in nån.

Det blev visst många..


Noa har ju massa hår man kan göra frilla av


Slänga slänga böcker


Det här såg väl bekvämt ut?


Vi välte ner bokhyllan så Noa har en lekhylla att ha saker på och att stå mot. (det ser lite konstigt ut och dörren kan inte öppnas helt men vad gör det?)


Rensar låda


Malte..ler? Jo, det gör han faktikst, jag tyckte det såg så gulligt ut


Tjock? Jag? Tänk vad lite konstiga vinklar kan göra med en sån söting..fast han är söt här med! han kan nog inte vara annat hur man än vrider och vänder på honom.


Det blåste lite en kväll..






Postat av: Katja

Härliga bilder!!

2010-01-22 @ 13:02:20
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: momm

Kom på att lollo hade en hemgjord bildbok på "kändisar" som hon bläddradei mycket. jag ska göra en åt noa, med MOMMO bilder..o andra o annat också.

2010-01-22 @ 13:03:20
Postat av: Lisaaa

vad gullig han är : ) och så stor han blivit ! jäklar han var ju nyss en liten mini bebis : )

2010-01-22 @ 16:00:59
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: eve

Stackars lilla sjuka Noa! Hoppas han blir frisk snart och att du slipper magsjuka!

2010-01-22 @ 16:23:11
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0