Help my gardiner!

Jag kan inte bestämma sånt här själv.
Jag behöver ickemanlig hjälp.
NIiiiiiina?!! och alla andra såklart.

Tänkte beställa mörkrosa öljettlängder (halvpanama om det säger nån nåt) att ha i fönsrena var balkongdörren är.
Men..i andra fönstret då?
Dom flesta jag känner vet ju hurdant fönster det är..ska försöka hitta nån bild.
Iaf. vad ska man ha där?
Hissgardin har jag ju tänkt (eftersom fönsterbänken är längre ut än väggen) men ska man ha vit? svart?
Hittade en rosa, men den är 120cm lång (eller så finns 80, om man skulle ha 2 såna istället?) och fönstret är (från "vägg till vägg" ca 156cm.

Här ser man ju nästan hela fönstret iaf.
Men tyvärr finns inte denna blomma i livet mer..
Det drar förjäkligt kallt i detta fönster (det blåser in). alla fönster är för kalla men detta är värst.

Jaa, vad gör man?
Tapeten till höger är en svartmönstrad fondvägg.



Postat av: Katja

Jag tycker du kan ha vit hissgardin, fönstrena är ju långt ifrån varandra. Men jag är inte alltid världsbäst på sånt där. Men vitt funkar ju alltid tycker jag!

2010-01-30 @ 12:12:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0