jag är inte glömsk

Eller jo det är jag.
Glömmer alltid när och vad jag skrivit i bloggen, och nu blir det ju inte så ofta så ibland har det hänt för mycket mellan bloggningarna så jag minns inte ens vad som hänt.
Jag brukar minnas vad jag gjort samma dag iaf ;)
Himla bra minne måste jag säga.

Nå idag har vi varit på ÖF igen, men det var inte så många man "kände" så det var lite trist.
Noa sov hur länge som helst i vagnen. Först en timma medans jag promenerade och sen minst en halvtimma till i vagnen utanför ÖF (fast jag väckte honom, annars vet jag inte hur länge han hade sovit).
Sen gick vi på marknaden med Eve å två pojkarna (dom var ju med på ÖF oxå förstås).
Köpte tre munkar. Dom är slut. Jag åt bara två så ni vet.
Hoppas jag tycker vi har råd med nån till imorgon eller söndag..

Sen var vi hos Eve en sväng men dom skulle få gratiskäk så vi blev utsparkade.. och då ringde jag Linnea som är i stan några dagar. Tyvärr av dåliga anledningar..men kul för mig och Noa iaf.
Så vi satt på café oscar medans Noa snarkade i vagnen, och sen gick vi hem till oss och lekte och åt korvstroganoff med pasta (riset var slut).

Ja, det var kanske inte meningen att sammanfatta hela dagen men.. ja nu blev det så.

Och Noa har blivit ännu svårare att söva (helst på kvällen, han kan skrika hur länge som helst) men jag har kommit på ett knep! (eller det var faktikst många på sjalbarn som tipsade mig)
Har tänkt prova ha Noa på ryggen så han kan vara där om man går ut nångång och inte vill ha vagnen (på magen vill han inte riktigt vara mer)
Så för några kvällar sen provade jag att knyta upp honom på ryggen (med hjälp av A)
Såhär såg det ut:



Och tre minuter senare..



Oc strax efter det


Ja, jag höll på å locka och färga håret och lägga ansiktsmask om ni undrar..

Fortsätter med lite bilder..



Noas nya favvoleksak (och han blir arg när man stänger av den)





Maltepalte plinkeplonkar


Malte med sina söta kinder


Mommo är och prompar med sitt barnbarn


Inte ser väl den här tygblöjerumpan ut att lida?



Postat av: eve

guu va snyggt med dina nya frisyrer!

å stackars mommo som inte har råd med en vagn till sitt barnbarn..

2010-02-12 @ 23:29:29
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Linda

prova köp silon på apoteket man smörjer en gång när barnet är rent trött och bölar för de gör ont när man tvättar rumpan och nästan bajs tvätt så är de röda borta och de räcke att smörja en gång om dagen

2010-02-13 @ 09:53:17
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska
Postat av: nina

Jaaaa är inte heller glömsk!!!!höhö

yes en städ baby!!slipper ju du!

2010-02-13 @ 23:02:13
Postat av: Katja

Sötnos!! Snygg du är i håret! Måste härma...

2010-02-14 @ 13:07:02
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mamm

Oj vikken energi i blicken när han "dammsuger"!

2010-02-14 @ 19:13:53
Postat av: Lisa M

korvstroganoff med pasta är ju gott... och jag är också glömsk... de är nog släktdrag...

2010-02-14 @ 21:15:47
Postat av: Ida

Haha, ja du får nog sluta läsa. Eller se till att få till det :)



Jag vill också köpa sjal, vad har ni för sjal och var har ni köpt den?

2010-02-17 @ 09:32:07
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hej =)

jamen visst, det är klart att jag kan hjälpa dig =)

Har just nu 2 andra designer att göra innan, sen har jag tid att göra din, de blir nog inte förrän i början av nästa vecka i så fall om de går bra? De du kan göra sålänge är att maila över lite bilder du vill ha med och sen önskemål om hur du vill att de ska se ut (typ färger, typsnitt osv) så får vi se om jag kanske hinner innnan dess. Kramis

2010-02-18 @ 07:05:33
URL: http://emlisch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0