Sådär tråkigt igen

Nu har vi tråkigt igen.
Eller iallafall jag, men Noa skulle väl inte må så dåligt av att kanske göra nåt annat än att sitta hemma heller ;)
Han fick iaf en ny bok (eg två men en får han i julklapp ist) som han tittar i nu.

Eg vill jag gå nånstans på förmiddan, men det är så himla skönt nu när han *peppar peppar* sover typ samma tid och längd på dagen. Ca 1-1,5 timme från 12.30
Då känns det jobbigt att gå nånstans då han sover så mycket sämre i vagnen.
Och när han vaknar är klockan nästan 14 och då känns det så sent, mest för att det redan är mörkt då :(

Vore ju kul att ha lite fler vänner som bor nära, som man kan hälsa på lite ibland.
Just nu är Nina i byn och Ida..ja vad gör hon, hon är väl ute på äventyr :P

Fan att man inte har körkort!¨
Men jag är jävligt sugen på att ta ett jäkla lån och gå intensivkurs!
Vi har ju för bövelen en bil!
Men får jag nu det här jobbet så kunde man ju iaf fundera på saken. Men då ska man ju ha tid för sånt också ;)
För i nuläget skulle vi nog inte ha råd att ha bilen igång (den är avställd och kostar alltså inget för tillfället).

Å gud vad jag vill ha detta jobb! Ni fattar inte!
Jag har aldrig velat ha de jobb jag söker..typ och knappt ens velat jobba.
Men nu vill jag det :O
Kan knappt tro det själv men jag vill också börja jobba, hämta på dagis och ha ett svenssonliv :)

Nä vadå vi får väl gå på Coop eller nåt..jättekul alltså.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0