Här sitter jag

och väntar på Linda. Och Dean förstås.
Noa behöver en kompis. Jag med!

På juldagen var jag Noa och Andreas hos mamma.
Sen så skulle jag visst ut.
Linnea och Linda är ju här över julen, och Linnea skulle ut, och Linda var sugen så jag tog en extra treo och en dusch och sen satt vi med Linneas mamma och hennes kompisar och drack :P
Det var ju lite i sista minuten så hitta fest fanns det ju inte tid till.
Sen satt vi på mommas och senare på Ferrum. Eller vi satt nog ingenting på Ferrum, Linda drog med en på dansgolvet hela tiden ;)
Men vid 2 så orkade jag faktikst inte dansa mer.
Vid 3 skulle vi hem (jag skulle åka samtidigt som Linda med hennes mamma). Försökte köpa mat nånstans men det var så jäkla lång köer överallt så det blev en macka när jag kom hem. Jag lyckades att inte väcka Noa men han vaknade tydligen nån halvtimma efter jag somnat. Jag märkte nada.

Igår kom Linnea hit och vi låg i soffan som två sälar hela dagen. haha

Idag ska Linda komma. Eg vid 13, men Dean somnade så dom kommer väl här på ett tag.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0