Har haft kul men nu har jag en jävla huvud...

Har haft kul men nu har jag en jävla huvudvärk! Och guuuud vad jag saknar min lilla pojk därhemma :( hoppas han har det bra och inte vaknar och är rädd för raketerna.. Nu tycker jag huvudvärken ska släppa så jag kan ha lite mer kul. Gott nytt år på er!




Postat av: Elin Fredriksson

ska buzza om Cliniderms hudvårdsprodukter så då fck jag hem en rengöringsmjölk,en kräm och ett serum. Alla ska användas efter varann så då blir det trestegssmörj.



Låter lite som att jag har varit olydig om man tänker efter =)



Måste komma förbi och hälsa på någon dag med lillmonstret, han är fortfarande barnrädd ;)



God fortsättning på det nya året!!!! KRAM

2011-01-02 @ 14:22:19
URL: http://elinikiruna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0