Godnattinlägg

Nu är jag trött. Tänkte lägga mig i sängen men jag hör att A rostar mackor..så jag skriver en skvätt först.

Inatt vaknade Noa..igen, men bara ca en halvtimma :O Han brukar ju alltid vara vaken minst 1 timma om han inte somnar om direkt när vi gungar sängen (om han bara halvvaknar..)
Men jag var skittrött på morgonen ändå.
Igår(?) natt var han dock vaken ett par timmar eller nåt..zzzzzznark.
Så nu tycker jag han kan sova hela natten!

Jag trodde jag skulle vara ensam hemma hela dagen igen (nä Noa räknas inte han är så liten), men Ida kom förbi.
Love sov i vagnen utanför och Noa i sin säng.
Vi satt bara i soffan och degade. Skönt att slippa dega själv :P
Sen skulle hon till Alex och Theo och jag hängde på.
Theo är väl strax över 1 år, och lugn som en filbunke :) (iaf alltid när jag sett honom..två ggr..) så Noa var också ganska lugn :D Tror nästan dom lekte lite med varann :) Love han försökte hinna med men åla går inte lika fort som att springa :P

Trevligt hade jag iallafall!

Var hos Nina och hämtade en brödrost! Som Johan tyckte var skit, men vi får väl se om den kanske iaf är bättre.
Fast A:s bröd blev tydligen bra rostade nu.. Det är brödrosten som hatar mig!

Nå imorgon får jag mer besök :D
Ida och Elin med barn kommer. Nina skulle komma men dom ska till byn och då får hon tydligen utegångsförbud ;)

Nä, sängen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0