Mössor..

Jo, jag var också mest inne på den randiga, men den med lurv såg bara så mysig ut. Men tråkig färg.
Så det kommer nog bli en sån.
Men ska man ta 92 eller 98?
Kanske att 98 blir alldeles för stor?
Det har inte kommit in några reimaoveraller här så jag kan ju inte prova nån på honom.
Nån som ver ungefär hur dom är i storleken?
Förra vintern hade han en reima strl 80, men i slutet var den på gränsen till för liten. (skulle tagit en större då om det hade funnits).
Kanske får mäta och kolla deras sida.
Men jag har ingen aning om hur lång min lilla bebbe är.. Borde gå till bvc här nån dag och väga och mäta (det är ju kul å veta).
Provade sätta honom på våran våg och jag tror den visade på 13.2 kg :O  Sist jag vägt honom har jag för mig att det var kring 11,5..
Han måste ju växt massor också, för tjock är han då inte. Bara liten vällingmage ♥

Hittade en så fin mössa på www.reima.se också:


Lite dyr bara..
och den här var också fin:



och den här:



Fast den gillade inte Dalle.

okej, den här också



Nu får jag ge mig, det fanns massa fina mössor där.
Får hoppas att man hittar nån fin här i Kiruna också.

Noa fick ju Ellens gamla mössa, som var röd med ränder, men det matchar ju inte den randiga overallen ;)
Tror vi kan ha fler vintermössor här nånstans som passar också.

Fast än är det väl inte dags för sånt.. Får vi hoppas.
Först ska vi ha lite höst så han får använda sin snygga skaloverall.



Postat av: Katja

Hm... kolla hur långa han är, för ofta passar ju reiman i str. efter hur lång man är. 98 låter stort, men jag vet ju inte hur lång han är! Ellen hade 98 i sin höstoverall när hon var mellan 2-3 år om jag inte minns fel. Tror Jenny kollar efter 98 till Henry som är 3 strax. Om du inte ska använda randiga mössan, så kan jag ju försöka sälja den istället.

2010-08-15 @ 10:45:39
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0