Känner inte för att skriva nån rubrik

Ska jag inte vara pigg och glad snart nångång?
Har känt mig trött, tråkig och lat.
Kanske borde höja medicinen lite ändå?
Kanske vänta först nån vecka och se om jag känner mig bättre.

Funderade på om man skulle köpa nåt uppiggande (typ rosenrot) men jag får nog inte ta det när jag äter min penicillin (som jag ju ska äta i 3 månader), och till min vanliga medicin vet jag inte heller om nåt sånt passar så bra ihop.
Får nog ringa och prata med min läkare och se vad hon säger..snart nån dag..

Nu är jag förresten ensam hemma.
Kände mig inte bra imorse, ville bara ligga i sängen och stirra i taket..
Kollade om Andreas kunde stanna hemma men dom är så få på jobbet så han måste jobba.
Men mamma kom och hämtade Noa efter att hon sytt lite.
Innan det kom Nina, Saga och Silas på besök.
Kul att få besök..men stackrarna fick hälsa på i kaoset.
Skäms över att det är så stökigt men ibland orkar jag inte bry mig. Slänger undan allt i ett hörn.
Helst när jag mår såhär.
Tänkte plocka lite nu när jag är ensam..men när jag är ensam vill jag ju "bara vara"!
Men jag får nog försöka göra ett ryck här när jag har klätt på mig och så (duschade nyss)

För sen ska jag till mamma och få lite mat och blåbärspaj!



Postat av: nina

det gör inget!

jag fick lust att hjälpa och plocka men mina ungar behöver äta ibland och så vet jag ju inte vad andra tycker om mej om jag kommer och börjar städa ;p

2010-08-19 @ 18:52:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0