Imorgon börjar det!

Just nu sitter jag och vräker i mig det sista godiset och chipsen vi har, och det sista jag förhoppningsvis kommer äta på väldigt länge.
För imorgon ska vi försöka oss på lchf (low carb high fat) alltså utesluta i princip alla kolhydrater såsom pasta, potatis osv.
Tror det är högst 5g kolhydrater som är rekommenderat att inta per dag.
De flesta produkter med högst 5g kolhydrater per 100g får man äta.
Mycket fett ska man äta! Fett, kött och så grönsaker.
Hoppas verkligen jag orkar med detta.
Jag lessnar fort på saker och orkar inte. Men jag måste verkligen försöka nu.
Jag har över 10kg övervikt som jag inte orkar bära på mer!
Måste nog väga mig ikväll eller imorgon på morgonen så jag vet exakt vad jag vägde som mest! (för satan om jag går upp mer nu, då får jag sluta äta helt tills jag håller på att svälta ihjäl!)


Nej, detta ska gå. Det är ju ingen bantingskur eller svältkur. Man får äta massa gott, massa fett så det borde inte vara såå stora problem. Är faktiskt ganska less på pasta och ris. Blä. Fast om nån dag lär jag ändra mig ;)

Får se hur man ska göra om man behöver äta på stan eller hos nån..men det löser sig nog, och det är ju liksom inte lika med döden om man skulle äta lite kolhydrater nångång.

Nu ska jag surfa vidare medans Dalle spelar tills det blir att sova.




Postat av: Sofie

Vi har kört LCHF i en dryg månad nu, och än är jag inte less! SÅÅ skönt att slippa allt socker och skit. Kör hårt!

2010-08-29 @ 22:41:12
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: eve

Ja, dags att gå ner i vikt nu! För mig oxå alltså, kan inte hålla på att äta massa äckligt socker mer. Men vad ska jag äta till frukost?

2010-08-30 @ 08:26:40
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

ja man mååste ju inte äta på stan :P

2010-08-30 @ 09:26:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0