Hemmaaaaaaa

Nu är vi hemma igen :D
Skönt med tråkigt med vädret. Det börjar ju bli höst här i lilla Kiruna.
Nu längtar jag bara efter mina grejer som jag shoppat i GBG.
Dom åker bil med mamma och Gerda som skulle komma hem ikväll (inatt gissar jag). Så jag kanske får mina grejer först imorgon? Vi får se.

Vi ska på stan här på ett tag, min telefon är knäpp. Jag hör absolut inget när jag pratar med någon. Med hörlurarna funkar det, så det är väl högtalaren som är paj på nå vänster. Men allt annat hörs ju!
Får se vad dom säger.
Det tar säkert hundra år innan den är klar å så får jag låna nån skittelefon medans.
Nånå bara dom kan laga den så blir jag väl glad.
Nu står det en liten herre här nedanför som inte tycker jag ska sitta här.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0