UFO

En konstig natt. Noa ville inte alls sova på nästan hela natten, men han steg ändå upp 7.
A jobbade, medans jag och Noa vilade mellan 9-12.30 :O Skönt var det.
När A kom hem så stack jag och Noa ut så A fick sova en stund, och för att jag ville ut i det fina vädret.
Och jäklar vad skönt det var! Varmt, sol, sovande Noa, mp3.. Vi gick kanske 1,5 timma och Noa sov som en stock men strax efter 4 tyckte jag han kunde vakna så jag gick in ¨på Konsum och handlade lite.

Maria skulle komma men...kom inte.
Så hela familjen drog till Noas faster.
Där fick vi mat och äppelpaj till efterrätt. Åh så gott!
Noa gick uppför trappen ett par gånger. Det är tydligen jättekul, men ner kommer han inte..ja han skulle säkert komma ner på det sätt han vill, men det skulle bli för många bulor då.
Vi har aldrig lärt honom gå i trappor, han har aldrig haft tillfälle.
Men första gången hos faster så gick (ja kröp) han upp för hela trappen utan problem, som om han aldrig gjort annat.
Klätterapa kommer det bli av honom! En liten Elias..(Hjäälp :S )

Nyss kollade vi klart filmen "Fourth kind".
Visste inte att den skulle basera på "verkliga händelser". Det handlar om utomjordingar så man vet ju inte..
Dom visade riktiga inspelningar. Sen om dom verkligen är sanna kanske man kan fundera på..
Men jag tror nog på utomjordningar.. Nånting måste finnas där ute. Och kanske kommer dom hit i sina "tefat" vad vet jag.
Det är lite som med "spöken", jag vet inte riktigt om jag kan tro på det. Eller jag vill nog inte riktigt veta tror jag.
Men läskig var den iaf, om man från början bestämmer sig för att tro på det man ser, annars kan man lika gärna låta bli, för då är den inte läskig.

Nä, nu är det för sent så jag säger Godnatt.




Postat av: Eva

sån där bebisyoghurt är ju svindyr bättre att göra egen =)

2010-04-11 @ 08:09:36
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0