massa dravel

Jag har haft en trevlig dag idag, och inte har jag varit trött heller :D

När Noa skulle vila så promenerade vi till Coop med Hanna och My.
Var in på Kappahl ( www.kappahl.se )..å det fanns såå fina bebisklänningar där! Blommiga 50-talsklänningar.
Hade jag haft pengar hade jag köpt och sparat till om man nångång får en flicka. haha

Se så söta ♥


328849  338129  328922
329011 329029 

Sen fanns det nån slags body..som jag inte riktigt vet om det är till pojke eller flicka.. (antagligen flicka men den ser lite pojkig ut ändå)


328658

Den ligger iofs i flickkategorin..men ändå ;)

Jaja det var inte meningen att det skulle bli massa bilder.

När vi promenerade tillbaka mötte vi Hannas kompis Petra, gick på Ica på stan och sen gick jag till Hanna, och så fick barnen leka.

Sen var vi hemma rätt tidigt, med tanke på hur sent det brukar bli..eller hur sent vi brukar komma iväg nånstans, men idag blev det redan kl.10!
Noa sov på balkongen och jag tog en magnecyl och datade lite.
Och idag är det ju mommodag så Noa åkte till mommo och jag och Dalle tog det lungt, sen började vi plocka och dammsuga.
Så nu är det dammsuget och skurat :) Skönt, men det lär bli en runda med dammsugaren imorgon eller på lördag om jag hinner.
Det blir ju så fort smuligt och grusigt hur mycket man än försöker städa och dammsuga.

Så blir det ju kalas på lördag!
Men det kommer knappt nån ju :( Eve, Hanna och så kanske Kicki :)
Maria är i Luleå, för hon fick ju jobb där, Sofie skulle ju...till Umeå? bort iaf. Och nu ska Nina den jäveln också åka bort! Du har ju varit där i byn redan hur mycket som helst!
Bjöd Linnea och Ailin, men dom skulle på dop, bjöd Hannas kompis Petra och hennes Levis, men dom skulle (?) till Egypten (eller till deras stuga eller nåt om det nu blir inställt).

Känner jag fler?
Är det nån som är bortglömd nu?? Säg till isåfall, det finns kakor till fler :)

Nånå, så vi får se om det blir nån Safaritårta..

Nu ska jag synda med min cola tills det är läggdags.



Postat av: Lina

Ni kan ju komma hit på kalas på lördag annars. ;D

2010-04-16 @ 07:58:46
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: nina

ja tror du inte jag ville komma när du har en så god tårta!men hade vi varit i stan hade vi nog ändå inte kunnat komma för både saga o silas är sjuka nu..lillen hade feber i natt också.men vi kommer nästa vecka för vi hariaf en liten liten present till noa.

2010-04-16 @ 10:22:19
Postat av: Mrs Bernhardsson

O vilka söta klänningar

2010-04-21 @ 11:06:23
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0