Lompis?

Kan man bo på lompis? (planerna)
Jag vet inte. Nina kommer ju bo där iaf, men Eeeeeeeeeeva då?! Ingen kommer ju orka promenera till den andra, och vi dumskallar har ju inte körkort.
Körkort är en stor anledning till att jag inte velat på på lompis. hade man haft det hade vi nog försökt kolla efter nån lägenhet där.
Men..jag vet inte.
Kan man inte få körkortet sponsrat av..AF? Soc? jag vet inte nån. Fast det är läskigt att köra bil :S
Andreas borde ha iaf.
Han får närmare till jobbet.
Och tyvärr har man massa fördomar (både motiverade och omotiverade) mot dom flesta som bor där.
Då har man nära till mamma.
Nära till coop.
Låångt till stan (långt för mig, plus att det är uppförsbacke)
....mer då?

Help me!




Postat av: eve

Klart man kan bo på lompis, det är ju inte meeegalångt bort precis. Finns ju bussar. Ni behöver verkligen en större lägenhet!

2010-04-13 @ 20:07:42
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lompis funkar alldeles utmärkt. Och det går ju bussar.

2010-04-13 @ 21:27:45
Postat av: Nina

Ja, lompis är fan bäst! :) hehe.Särskilt där längs bort.Ungarna kan leka på en gård.himmelriket vettu.Flytta nu komsi komsi.Eve får skaffa körkort!

2010-04-13 @ 22:10:49
Postat av: mamm

Jo, lååångt till "slösa pengar" stan...bra alltså! Och nära till MIG den allsmäktige Mommon!

2010-04-14 @ 15:29:26
Postat av: Kicki

Klart man kan bo på planerna ! :)

Jag och Toffe söker då lägenhet där iallafall :P

DÅ blir vi alla grannar! :P

2010-04-22 @ 23:03:38
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0