flytta nuu

Gud vad jag är less på denna lägeneten!
Köket är så litet att man blir galen om man är mer än 1 person därinne, och har man en kanna och ett glas på diskbänken ser det ut som att det är fullt med disk.
och jag är less på att inte ha en diskmaskin!
Tänker inte flytta till en lägenhet utan plats för diskmaskin! Inte inte inte!

Om vi nu nånsin får nån himla lägenhet.. Finns ju för tusan inga treor, och ännu färre som vill byta sin trea mot våran tvåa.

Blä blä blä, och så vill jag ha ett rum till Noa så man kan ha det mesta av hans grejer där, och annat som man inte vill ha framme. Kommer väl bli som vårat sovrum-ett förråd.
Det ser verkligen ut som ett förråd. Grejer grejer grejer.
Ingenstans att sätta.
Vinden skulle behöva rensas, och hela lägenheten för den delen.
Men först vinden, för rensar man här har man ändå ingenstans att sätta saker som man inte behöver nu.
Skulle säkert kunna slänga nästan allt på vinden.
Men lite vill jag ha kvar, typ minnessaker och sånt. Gamla dagböcker, bilder och så.

Nä, nu ska jag sluta klaga och skriva att jag är less. Fast sluta vara det kommer jag nog aldrig bli, säkert inte ens om man får ny lägenhet, det kommer väl alltid vara nåt man saknar.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0