Etta i kö..!

Har ställt oss i kö på en fyra på Tallplan, där var jag plats 4 i kö.
Nyss ställde jag mig i kö på en trea på videplan..och är 1:a än så länge :S Läskigt..

Ställde oss i kö till fyran för att det inte var så fasligt hög hyra för att vara en fyra, samma hyra som en trea på högalid som en kanske ville byta mot våran.

Men vad ska man göra då?
Flytta till högalid om dom och vi nu vill byta, eller till planerna??
Usch, jag vill inte behöva bestämma. Jag kan inte sånt.

Fast om vi skulle välja mellan 3:an på högalid och 3:an på videplan skulle det nog bli videplan, för det är billigare.
(om det finns plats för disk-och tvättmaskin, annars vägrar jag flytta!)
Även om man inte har råd med diskmaskin just nu så kommer jag vilka köpa en så fort man får råd.
Är så jäkligt less på att det alltid alltid blir diskberg, för att ingen orkar diska.

Nå..men om man väljer mellan 4:an på tallplan och 3:an på högalid, vilken väljer man då? (samma hyra)..

Vi får väl se hur dom ser ut och hur läget är.

Nu sitter jag bara å väntar tills Noa ska vakna.
Ska på bvc kl.11.30 och jag hade planerat att gå ut och promenera när han blir trött och sen gå direkt till bvc (så man slipper väcka om han sover länge)
Men han somnade i min famn när vi kollade tv :O  !!  Helt otroligt! Jag satt bara å gungade lite försiktigt..
Och redan kl.9, så då är det kanske ingen fara, han borde kanske vakna innan 11, annars får jag väcka ändå.
Sen får vi se om vi kanske hinner på öppnis med Hanna och My.




Postat av: nina

Kul! om du får byta med högalid, gör det!videplan hade jag tagit hellre än tallplan, för alla planerna efter den fd skolan är ju så slitna.särskilt tallplan ju.Rönn och vide är ju uppfixade(och kommer få finfina boende hatr jag hört :P) hoppas ni flyttar nånstans iaf :)

2010-04-20 @ 09:57:22
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Linda

då är fyran bättre så kan ni leva där längre och slippa tänka på attflytta igen när nr 2 kommer:)

2010-04-20 @ 10:32:46
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska
Postat av: eve

ta den som ni trivs bäst i

2010-04-20 @ 11:38:17
Postat av: mamm-momm

Bottenvåning på planerna är bra! Plats finns fördiskmaskin också (om jag minns rätt) Dom ser ju ut som på Hertsön o där trivdes du ju bra! Och så finns det en GÅRD!

FLYTTA FLYTTA FLYYY....

2010-04-20 @ 13:08:42
Postat av: Ida

Finns plats för både tvättmaskin och diskmaskin :)

Och det finns en gård och många olika lekplatser på de olika gårdarna här omkring. Dessutom är det nära till Coop och ÖB och Kappahl och Ica och snart Klasse Ohlsson och K-rauta. :)



Stan är inte jättelångt bort heller. Sen finns det uteis om man vill åka skridskor och en fotbollsplan och så har man elljusspåret nära och Lombia och gruvtrollets.



Mycket barn finns det här också. :) Och Videplan är fint.



Här på björkplan var jag bor håller de på å byta köken. Vi har helt nya vitvaror (hällspis) och vi ska få välja nya skåpluckor.



Har bott på Högalid hela livet, och där är ju hyrorna rätt så höga faktiskt. Fast det är också ett barnvänligt område, men jag gillar lompis också, trots att jag alltid sagt att jag aldrig skulle bo här. Haha.



Och det där med tissemjölken, jag hoppas du har rätt!

Det här blev en roman så nu slutar jag. TJA

2010-04-20 @ 23:41:50
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: eva

tack =) men fin vet jag inte om den är..stor är den iaf haha.... jag vill veta kön, men om jag får veta så blir det en hemlis för mig och magnus =)

2010-04-21 @ 04:38:54
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Hallå. Belv bara så irriterad när man själv går upp varje natt och han klagar att han inte får sova. När han aldrig behöver gå upp för att ta henne.

2010-04-21 @ 10:41:14
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Du frå skriva upp för och nackdelar på alla lägenheter.

2010-04-21 @ 18:33:48
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0