bo i sömnen

Jag tror lillpojken sover lite för länge nu.. Igår vaknade han 16.30 och somnade ganska sent sen på kvällen.
Nu är klockan 16.45 och han sover fortfarande.
Nånå, det blir säkert bra ändå. Får hoppas att han inte är lika gnällig idag som han var igår efter han vaknat sista gången.

Det är skönt att få ta det lite lungt efter att man varit ute hela dagen.
Noa vaknade ju så sent så han vilade ju inte sin vanliga tid så jag gick ut tillslut för han var trött men kunde inte somna.

Sömn sömn som vanligt. Nog om det då.

Jag längtar så mycket tills vi bor i en annan/större lägenhet!
Ska bli så kul att ha en ny lägenhet, och framförallt ett till rum!
Helst vill jag ha ett större kök och större toa! Eller två toaletter skulle inte vara helt fel ;)
Är det två toaletter i fyrorna på planerna?
Hade ju varit coolt å bo i en fyra, så kan man bo där längre om man nu får ett till barn nångång sen.

Nä, nu ska jag se om jag har lite ork att plocka.



Postat av: Ida

Men det är ju så otroligt obehagligt! Och han är ju så liten.. Det gör saken ännu värre! :p



Det är två toaletter i fyrorna!

En liten toa och ett badrum.

2010-04-28 @ 17:13:52
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: mor

Ja, planernas 4:ror har 2 toaletter.

2010-04-28 @ 20:44:54
Postat av: Ida

Du är ond..

2010-04-29 @ 09:02:17
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Eva

jadå jag lovar att jag ska berätta sen =)

2010-04-30 @ 18:28:53
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0