Beslutsångest som vanligt

Jag kommer aldrig kunna bestämma mig, så ni får göra det istället.
Eller okej ni får hjälpa mig lite iaf.

Vet inte om jag vill bo mitt i centrum eller på planerna..
Hur ska man veta det?
Vi har ju ännu inte ens sett lägenheten på stan, men om den är fin, ska vi bara ta den liksom sådär?
Jag vill ju på ett sätt bo nära stan, men ändå så har jag ju intalat mig att vi ska bo på lompis nu.

Fast det kanske är bäst att bo på stan just nu, när man inte har körkort.
Men bara för att jag nu bestämmer att jag vill bo i/nära centrum så kommer väl lägenheten se ut som skit och vara jätteliten eller nåt.

Nä, jag kan inte ta sånahär beslut. Jag kommer ånga mig vad jag än gör, därför är det bättre när man inte har nåt val..



Postat av: Lina

Vad är bäst för Noa då? Snart vill ju han vara ute och leka, vad känns bäst då? Är det nära till lekpark osv i stan? Är det stora vägar nära?

2010-04-26 @ 07:20:56
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: mamm

Ta den lägenhet som verkar finast...man behöver inte bo där för evigt

2010-04-26 @ 08:38:50
Postat av: Petra

Centrum såklart, nära till allt förutom Coop :P Men här har du oss!

2010-04-26 @ 08:47:53
URL: http://mammapappalevis.blogg.se/
Postat av: Lisa Määäääääkitalllåååååå

Kolla på båda lägenheterna och den som ni tycker är finast och kanske har bäst förvaring och så.. så kan ni ta den. Roligast att ha ett fint hem. Men ändå som du säger, när man itne har körkort så är det kanske lite dumt och jobbigt att bo på lompis. Har också funderat på lompis men så har jag tänkt, äh, när jag får (eller tar kanske de heter) körkort, då hade jag kunnat tänka mig att bo på lompis : )

2010-04-26 @ 10:08:24
Postat av: Katja

Men ni är väl 2 om beslutet? Du kan lämna över det till dallen.

2010-04-26 @ 13:59:31
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: eva

jo är lite rädd för att kräkas..men kan lova att jag önskar jag hade kräkts då hade jag mått bättre fortare...har fortfarande ont i magen, men mår inte illa längre iaf =)

2010-04-26 @ 21:33:26
URL: http://fonmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0