Åååååh

Varför ska det suga i den där himla bebistarmen!?
Längtar efter en ny liten bebis, ett till barn, ett syskon till Noa.
Tänk att ha nästan jämnåriga syskon. Jobbigt förstås, men för Noas skull.
Hade jag känt att jag orkar med ett barn till nu hade vi försökt få en nu eller snart.
Men jag tror inte jag hade orkat (eller orkar gör man väl när man väl är där). Men jag tänker inte utmana ödet.
Noa ska få all tid och kärlek vi har just nu och några år till.

Men jag viiiill, jag vill jag vill.
Men nää, jag ska inte, ni kan vara lugna ;)

och sen har vi ju det ekonomiska..och ett till barn passar inte in i den just nu.
Men sen nångång.
Och då hoppas jag att det går bättre :)



Postat av: Nina

haha det är fan en sjukdom, efter 1 årsdagen blir man som besatt.jag skulle inte heller ha en unge, men se på fan några mån efter 1 års dagen var jag på smällen igen.

2010-04-13 @ 09:56:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0