sov

Jaha, ska bli spännade å se hur denna blogg ser ut när den är klar.
Jag hittade själv bakgrunden, får se om den är kvar sen :P

Nu när dopklänningen äntligen är hittad känner jag mig glad för dopet.
Mamma och svärmor fixar allt verkar det som. Inte mig emot direkt..
Tårtorna är beställda, ja 2 stycken måste man ha såklart. Från Safari.
Just ja, tänkte skriva upp grejer som ska köpas/ordnas, så man kanske kommer ihåg allt.
Säkert kommer jag glömma nåt, men tur det finns andra som kanske kan.

Men jäklars vad min näsa ska rinna! Som ett jäkla vattenfall!
Nästan så jag måste sluta amma så jag kan ta otrivin comp..
Nå, jag är iaf inte så mycket mer sjuk än det *så ingen influensa så ni vet*.

Men bebben är det nåt fel på.. vägrar sova fast han är trött hela tiden.
Ja, alltså nu sover han sen kl 21, men varje gång jag försöker lägga honom så..ja vägrar han.
Och inte är han pigg eller glad för fem öre då heller..
Vet inte om det är nån dum tand som ska hålla på å komma.
Varför i hela världen ska det behöva göra ont för?
Ja, jag hoppas väl iaf att det är en tand och inte nåt annat farligt.

Och när han sover så ska det rullas så in i bövelen!
Kanske för att vi låtit honom sova ensam i dubbelsängen några nätter :P
Vi skulle prova om han sov bättre, man han sov väl som vanligt.
Nu har han inte vaknat hundra gånger per natt på ett tag iaf. Så himla skönt. Lägger han sig efter 21 så vaknar han inte många gånger, 2-3 kanske. Lägger han sig innan blir det lite fler.
Och nu har jag å bebben sovit utan pappan i sängen. Tur. Han hade inte fått plats.
Måste nog skaffa en egen säng till bebben. Eller pappan..
Orkar inte lyfta honom till spjälsängen efter han ammat på natten. Tänker att han ska vakna..

Nå jaha att..undra om jag sagt till alla som vi tänkte bjuda när dopet är och så..men det tror jag.
Vi gjorde massa exklusiva svindyra inbjudningskort, men att hrm...dom..har kommit bort i posten?
Äsch, bara onödigt med sånt. Vad har man sms och telefon till?

Man borde sova. Ändå gör man det inte. Konstigt det där.

Hit rullar man om man ligger i spjälsängen.. och madrassen går inte ens längst ut där, tur att vi har massa kläder där, annars hade han legat mat huvet på..hmm..bottnen (botten eller vad tusan?).


När han låg i sängen så rullade han så han hamnade i glipan mellan spjälisen och dubbelsängen..haha, det är ett täcke där mellan, men det går lite ner, och där ville han inte sova kom han på så han vaknade och fick lite tisse och somnade om-..fast på sängen.


Myser med pappsingen på morgonen

Han är så mysig på morgonen, och vi brukar ligga i sängen å prata och kramas allihopa






Postat av: mamm

är det pappsingen du inte orkar lyfta till spjälsängen..? förstår dig, han är nog tung!

Dopet fixar gammlingarna, bara vi träffas först.

Ha spjälisen mot väggen så sängen "klämmer" fast den så blir det inga glipor.

2009-09-15 @ 09:16:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0