Frans Noa

Har nu blivit döpt.
Många som inte kom, men då räckte tårtorna till idag. Eller en bit från ena är kvar, men den vill inte jag ha.
Det blev fint och allt gick bra, så jag var nervös i onödan.
Tack till alla som kom, och för alla presenter.
Hade jag haft lite bilder hade jag kanske satt hit dom, men dom enda jag har är dom från Gerda, och dom är på andra datorn. Tar gäärna emot fler, även dåliga, det går ju inte att ta fina bilder i kyrkan!
Så skiiiicka snälla.

Imorgon ska Dalle till jobbet för första gången på ganska länge.
Usch, jag vill inte vara ensam. Tur att jag har min syster. Vad gjorde jag annars?! Tål inte ens att tänkas på.

Jag är fortfarande helt slut och trött..blev jättetrött på söndag, och det håller i sig. Jag orkar om möjligt ännu mindre än innan. Jag vill bara sova, sova, sova. Men det går ju inte, men såklart nuu när man borde ligga å sova, då är jag inte särskilt trött..
Nu ska det sovas innan 1 iallafall.

Och det blir sjukhuset imorgon, Eve följer med. Tack tack.
På onsdag är det babysim oxå (tack mamma!)..hur ska deeeet gå då?! Förhoppningsvis bra. Bara han får sova innan, och hon som har det hela sa att man får komma lite sent och så, och att hon är där till 16 (vi börjar 14.40).
Jaja, hoppas han gillar det.



Postat av: Katja

Åh, babysim som är så mysigt! Men tänk på att bara vara i en liten stund i början, gå upp när han är glad och nöjd, vänta inte tills han blir trött. Fast det säger säkert dom där. Det ska vara roligt att simma! Liiite avis är jag!

2009-09-22 @ 07:52:38
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mamm

Du klarar säkert av det, fast pappen jobbar! När ska simmet peyas...??

2009-09-22 @ 15:18:11
Postat av: Kicki

Hehe, men jag glömde :P

Men jag kan ju höra av mig när jag blivit "frisk". Stannar ju i Kiruna nån månad till så :)

2009-09-22 @ 20:16:31
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0