Tänker

Är jag osynlig?
Är jag bara en dålig vän?
Jag vet att jag är dålig på att bara"höra av mig" till folk.
Jag vet inte vad jag ska säga om jag inte har nån fråga eller så.
Jag tycker jag frågar folk hela tiden om jag ska hälsa på
om dom vill komma å hälsa på
om man ska gå på stan
Men antinge så varar ingen
det blir "en annan dag"
När kommer en annan dag?
Vågar ingen fråga mig?
Har jag sagt nej för många gånger?
Är jag för tråkig?
Vågar ingen ringa?
Vågar ingen hälsa på?
Vill ingen hälsa på`
Jag vill ofta fråga nån
men sen tänker jag att den kanske inte vill vara med mig ändå
Att den har massa andra saker för sig

Inbillar jag mig allt?

Jag kanske tänker för mycket..
Ibland kommer massa tankar lite för ofta. Dessa väldigt ofta.
Kanske tror jag att jag kan "läsa" andra för bra. Jaha, nu lät den så, och sa så.. då kanske den inte ville fastän den bara sa att det inte hinns just nu..
Jag lär väl aldrig få veta. Alla är ju olika. En kanske inte vill, en annan kanske verkligen inte hinner, en till kanske glömmer.
Ibland är det ju skönt att vara ensam. Ibland inte.

Blä, jag är kanske för trött.
Hade kunnat sova hela dagarna. Med bara lite mat och godis ibland.



Postat av: Sofie

Hade jag inte bott så sablans långt bort hade jag hälsat på dig lite oftare... Tänk om vi hade bott i samma hus!



Och du är inte osynlig eller tråkig. Så det så.

2009-10-05 @ 14:11:59
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: nina

okej nu kanske du inte menar mig utan kanske annat löst folk men jag vill ju bo hos dej allra helst men ni har ju så litet.Å så vill man ju inte komma just när lilla bäsungen sover och så kommer min och grinar eller nåt så din bebba vaknar när han äntligen sover ovs.Men jag är ju bara jag mongoNina!alltid här och redo osv osv

2009-10-05 @ 15:44:41
Postat av: nina

ja lompis är som en annan världsdel......

2009-10-06 @ 11:03:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0