Sova

Snart ska jag sova.
Fattar ni, sova!
Jag är hos mamma, jag lämnade man och barn hemma. Dom får klara sig.
Eller jag hoppas dom klarar sig.
Känner mig lite elak mot min lilla älskling, ska han liksom plötsligt inte få amma på natten bara för att dumma mamma vill sova?
Men han har sin pappa. Och flaskan. Det ska nog gå bra *hoppas*

Nä, men Gud så underbart att få sova. Kommer kanske inte sova hela natten non-stop, men jag FÅR.
Och såklart så ska jag ha ont precis nu. Ny inflammation på låret, och ögar är dum. Gör ont och nu svider det oxå.

-jaha nu hör jag bebisgny i syne-

Nå jag ska glo en minut eller två, sen ska jag ligga i sängen och glo tv tills jag somnar, och hoppas på att jag vaknar först imorgon..eftermiddag eller så :P

Först ska jag ta heracillin och ipren.'

Godnatt. Jag ska försöka att inte få ont i magen av oro.



Postat av: eve

Man behöver sova för att överleva. Hoppas du sov gott

2009-10-31 @ 08:18:25
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Nina

äh man överlever utan att sova.

men satan dina kroppsdelar strejkar hela tiden

2009-10-31 @ 11:03:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0