Säljes


Kollar här innan jag lägger på cc.
Ska sälja våran sängram (inte madrasserna) och 2 matchande sängbord (ev byrån)
Det är Malm i ekfanér från IKEA. Sängen är 180*200
Dom här:
Två såna:


Ev denna:



Vill kunna ha spjälsängen mot våran säng, men ramen runt den är ju för bred så det blir så konstigt..
Den är ju snygg men.. Vi kan ju ändå behöva pengarna just nu, och köpa nån annan sängram sen.
Nu får vi sova på bara madrasserna på golvet. Spelar ju inte så stor roll.
Nu måste jag sova.




Postat av: lisafisa

vi har ju också såna... vi ska också sälja dom.... hoppas nån vill köpa !

2009-10-19 @ 10:23:56
Postat av: Nina

Haha jag är också less på våran sån.Men jag sska testa sälja sen..är inte så akut.eller så lägger jag ut när du gjort och sätter billigare:P haha.du skrev inte ens vad du ska sälja för??

2009-10-19 @ 11:08:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0