Nån bild

Jag loggar in på bloggen flera gånger för att skriva, men sen så tänker jag "vad tusan ska jag skriva då?", och så blir det inget, eller så kommer nåt annnat mellan eller så orkar jag helt enkelt inte.
Mycket lättare att bara läsa andras bloggar, eller skriva nån kort mening på FB.
För så är det väl i min hjärna nu. Korta meningar. Jag vet ingenting.
Jag kollade på Greys idag. Noa somnade precis innan, men inte för natten som jag trodde.
Har försökt söva honom  2 gånger efter det, men han är fortfarande vaken, men nu blev det tyst därinne i sovrummet. (Dalle försöker söva) Nu borde han somna tycker jag.
Så det blev inte så mycket egentid eller ta det lugnt. Dalle skulle spela och jag..skulle sitta här.
Jag har visserligen suttit här, men inte tagit det lugnt det minsta.
Med en sjukling blir det väl så, för han är fortfarande sjuk min lilla bebbe.
Lite feber, snorig, ögon som fortfarande varar lite och gnäller gör han om kvällarna.
Och nu började han skrika igen..

Nu kommer dom där tankarna om att det skulle vara kul om lägenheten brann upp.
Jag hatar att söka igenom hela huset för minsta lilla pinal!
Hatar att behöva möblera om i garderoben varje gång vi tvättar, eller behöver sätta nåt annat in där.
Hatar att ha saker framme som inte ska vara framme.
Blä för liten lägenhet, lat Peka, sjuk bebbe och..ööh, spelande Dalle?..nja, vet inte vad jag ska skriva om honom.. trött kanske är rätt.

Vill må bra så Dalle kan börja jobba, så vi kan flytta till större(dyrare) lägenhet. Flytta borde hända innan, då kanske det skulle gå lättare att må bättre..men men, det går ju liksom inte.

Ska kolla om jag satt in nå roliga bilder på sistone.

En bebbe som äter gröt med snygg Elvishaklapp

Jag försökte fota mellan tuggorna, men han hann bli sur innan jag hann fota.. han var ju hungrig.

Ska sätta in bilderna på datorn..
Och jag kan förresten inte föra över dom genom att sätta in minneskortet.. hela datorn krachar och starar om så fort jag tar ut minneskortet..fattar inte vad som är fel. Så jag får köra med sega sladden.



Hade massa bilder men jag orkar inte just nu. En annan dag kanske.
Kanske provar sätta in en film sen..



Postat av: nina

haha.men du kanju inte önska att lägenheten brann ner tänk på alla andra stackare:P en vacker dag orkar du rensa..så intalar jag mig själv också

2009-10-22 @ 07:04:19
Postat av: Katja

Gräset är inte grönare på andra sidan... jag lovar, större lägenhet är inte lösningen. Man måste fortfarande städa och hålla i orning. Vi har ett stort hus med massor av förvaring, men är det städat och i orning?? Nä, aldrig, jo en timme efter städning.... Det är tyvärr en själv man får ändra på, och sätta tillbaka allt på rätt plats.

2009-10-22 @ 09:05:40
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Katja

Nä, men det blir fullt hur mycket förvaring du än har, jag lovar! Vi trode oxå att NU skulle det bli bättre när vi flyttade från lägenheten, som inte hade så mycket förvaring heller, men nä, det blev inte bättre. Tyvärr, men ni lär märka när ni flyttar om du inte tror mig.... Jag är storasyster och jag vet... ha ha, så sa mamma alltid förut.

2009-10-22 @ 11:10:04
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: lisafisa

ja jag säger då bara - sladdjävlar !

2009-10-22 @ 11:25:50
Postat av: mamm

Så gör jag också, alltså läser andras bloggar/fc, sen skriver jag typ 1 ggr/månad.

2009-10-22 @ 11:43:58
Postat av: Katja

Förresten, en sån söööt gosig kille på bild! Sista bilden var ju underbar! Vilka gosiga kinder han fått!

2009-10-22 @ 20:21:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0