Vilka?

Vilka är alla ca.30 personer som läser min blogg?!
I min familj finns inte 30 pers!

Är du familj? Kommentera! Man fåår vara anonym. Jag skulle aldrig fatta hur man tar reda på vem som skrivit.. haha
Vet du vem jag är? Är jag en kompis kompis? Eller hur har du hittat hit?
Är jävligt nyfiken.



Postat av: Rutker

Jas jaghar följt din blogg sen starten.Du skriver så rosa att jag blir hypnotiserad ochmåste återkomma trots att jag ej vet varför.

Nä förlåt det var ju bara Nina HAHAHAHAHa.

2009-11-12 @ 20:14:44
Postat av: lotta

jag läser! och om du inte riktigt minns mig så kan jag säga att vi är första kusiner..

Jag har bara som högst ungefär 20per som läser min blogg.. men jag känner inte så många haha, jag har också undrat vilka som läser min blogg.. det lär nog förbli ett mysterium

2009-11-13 @ 12:40:12
Postat av: Nea

Jag läser din blogg!! Och jag känner dig!!

2009-11-13 @ 13:46:06
URL: http://enforrvirrande.blogg.se/
Postat av: Inte familj :)

jag har hittat hit från din gamla blogg som jag hittade från nån annans blogg som jag i sin tur oxå hittade hos nån annan :) Lång väg hit men nu är jag fast :) Gillar din blogg mkt!

2009-11-13 @ 19:40:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0