Vaccinationstankar

Ja, som alla andra så har ju vi oxå funderat fram och tillbaka.
Dalle hade väl kunnat vaccinera sig redan, men han har inte gjort det. Han är ju ingen riskgrupp "på riktigt", men jättemånga skiter ju i att riskgrupperna ska vara först så..
Jag och Noa har ju inte kunnat.
Och nu får ju barn från 6 mån vaccineras, så jag tror att han kanske oxå ska få vaccin.
Men jag vill kolla med VC/BVC först så man vet vad som gäller.
Hade varit bra att gå hela familjen och få samtidigt, fast kanske inte så kul om alla får biverkningar samtidigt.

Nå vi får väl se.

Idag har vi varit och handlat, och faster, fammo och kusin var barnvakt (fast fammo diskade mest haha).
Och det gick bra. såklart. Han sov en stund i fasters famn.

Och så blir det kanske ingen tacokväll hos Eve och Jonne. Stackaren Elias har ju feber..
Vi ska se vad dom säger sen men det lär väl inte bli nåt.
Skit oxå. S..
Jaha, Eve ringde och sen åt jag lite mackor..så jag tappade bort mig lite.

Det får bli tacos en annan dag.
Nu ska jag underhålla bebis lite.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0