Ursäkta

Kanske skulle förtydligat att det var krukväxter jag fick..blommorna alltså, alla förutom en.
Här får ni bilder iaf:

Garderobsblomman som nu står i hallen


En stoor, men jag gillade inte riktigt krukan..kanske kan måla om den lite eller nåt. (nää, jag har inga gardiner där än Nina..det finns ju inga grejer för gardinstång. Vem ids sätta sånt liksom :P )



Rosa blomman från Dalle fick bo med pinnarna bredvid tv:n




Ser lite ynklig ut, men ingen av blommorna passade med nån annan, så alla fick egen plats.



Denna valde och köpte Dalle själv oxå. Såg riktigt tuff ut.



Ojdå, blev mycket, men nu slipper ni ju komma hit å kolla. Hiimla smart va!...typ

Och så en bild på min busunge oxå



Postat av: nina

jag tänkte inte fråga det :P men du vore ha en hissgardin där!som man skruuuvar fast.slipper du gardinstångelistångar.

Fina blommor.krukan var ju visst fin!ge den till mej, ge blommorna också.Du kan få en sten, saga har plockat.man får friskare luft i lägenheten av gröna växter.Om dom överlever :P men garderobs blommor ska väl vara tåliga jävlar

2009-11-18 @ 23:56:34
Postat av: lotta

jag vill också ha blommor, men jag är för fattig för att skaffa såna

2009-11-19 @ 14:06:02
Postat av: mamm

WOWww! Designhem alá Tomas å Siiimon!

2009-11-19 @ 14:42:03
Postat av: Nina

Kolla på ellos eller halens, dom brukar ha rea jag har beställt hissgardiner som var på reeeea....sådeså.Låtta har inte råd med blommor men hon snor från trappuppgångar PS

2009-11-19 @ 15:33:51
Postat av: eve

Fina blommor! Tänk om min enda blomma ville överleva..

2009-11-19 @ 16:21:33
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Skoj att du vill vara med o tävla hos mig igen =)



Kan oxå berätta att jag precis nu startat upp ännu en tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



..där TVÅ st presentkort från en finfin barnbutik ligger i potten! Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-19 @ 20:55:15
URL: http://uj76.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0