Sova mycket

Jag tänkte att man kanske skulle få lite mer sömn, så jag bestämde att jag skulle lägga mig 11.
Brukar annars gå tidigast 12.
Kvart över kom vi i säng, jag och Dallen, han sov faktikst i sängen med mig för en gångs skull.
Hade en madrass som jag tänkte att jag kan amma bebben på på natten och så får han fortsätta sova där.
Jaja, jag somnar ändå inte förrän säkert 12.
3 vaknar bebben, jag tar upp, ligger och ammar..ammar..ammar..han somnar inte..Skit oxå.
Upp å gå, amma. smeka på ryggen, amma, buffa på rumpan, upp å gå, amma, smeka på ryggen..osv osv i 2 timmar.
Sen somnar han ammandes i våran säng iallafall. Vi kunde sova gott till kl.8 sen iaf.

Nu gnäller bebben om nånting.



Postat av: Rebecca

oh så jobbigt :/

2009-11-13 @ 13:07:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Katja

Han blev nog lite orolig när det låg en gubbe i sängen.... Eller nåt.

2009-11-13 @ 16:05:55
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0