Nuu


Gick det lite snabbare för blogg.se
Var så himla segt tidigare så jag orkade inte skriva.
Tänkte lägga in bilder, men nu är det så sent så jag gör det en annan dag.
Men jag har faktikst inte bara suttit vid datorn och nördat mig, jag har rensat och plockat lite i tv-rummet.
Tror ni det ser städat ut nu?
Nä, det gör det inte heller.
Bebben vaknade och ville inte somna om i famnen, och Dalle var på toa så jag sprang ut och letade nässpray för bebben var täppt i näsan. Han fick nässpray men ville inte somna om i Dalles famn heller, så han fick lite tisse och somnade.
Han var nog lite förvirrad..han ville till mig precis innan Dalle la honom, men somnade efter lite skrik, vaknade igen och skrek men somnade om i Dalles famn.
Tror Dalle får vara lite själv med bebben innan han ska lägga honom, och sen att bara han försöker söva om om bebben vaknar.
Okej, det jag ville komma till var att efter detta orkade jag inte plocka undan alla grejer jag satt i massa högar..

Nää, nu vill jag sova.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0