Mat

Vi har precis avnjutit våran middag.
Tänkte göra köttfärssås och pasta igår, men Noa var lite gnällig efter sprutorna så det blev..pizza.
Så idag blev det ett nytt försök, men det blev inte det jag hade tänkt, det blev lasagnette.
Hade bara lasagnettepasta, och det är ju godare med lasagnette.
Och vad gott det blev! mmm..bir god lunch oxå.
Och så gjorde jag mat till Noa oxå, är jag inte ambitiös så säg.
Har gjort en gång tidigare oxå, men bara en portion, nu blev det hur många som heslt som ska frysas in.
Och vet ni vad? han gillade den oxå. jeee!
Om han gillar den fler gånger får vi se, men nu får han många så han hinner vänja sig vid smaken.
Måste laga mer mat till honom, måste bara orka.
Men bra att man gör flera portioner åt gången så slipper man göra varje dag, det är ju som lite mer jobb än maten till oss, och det är ju knappt jag ids göra den :P

Kom på att jag inte plockat undan efter maten..så ska gå och göra det nu tänkte jag.



Postat av: mammen

Man ska laga mat i 10 l gryta, då räcker det hela veckan! Så gjorde din mommo,minns du väl och vi alla har överlevt...

2009-11-05 @ 12:30:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0