Måste

Jag ska bara klaga lite. Eller mycket.
Det gör så jääävla ont.
Var på vc och fick en annan penicillin, och så tog dom odling, hoppas att det lilla hon fick var nog.

Den på magen är värst, gör säkert ännu mer ont eftersom sköterskan skar i den. och sen klääämde så jag häll på att börja gråta.
Och idag hade jag ingen ipren så jag har hållt på att avlida.
Kan inte ligga på rygg eller mage, och ligger man på nån av sidorna gör ju det oxå ont. Sitta är värst. Nu sitter jag lite snett. mycket snett. ändå gör det ont.
Jag åt frukost sen låg jag i soffan tills nyss. Dalle och Noa har vart på stan och köpt ipren till stackars mig.
Nu pinar jag mig att sitta bara för att ni ska få delta i mitt plågeri.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0