Kom just hem

Kom hem för en stund se.
Vi har varit borta ända sen 10.30 då vi gick till bvc för att ge Noa spruutor. Inte för svininfluensan utan vanlig vaccinering mot..ja vad det nu är för dumma sjukdomar.
Han skrek till lite, gnällde några sekunder, sen var det bra :) Duktiga lilla bebben.
Sen prompa vi till Coop, gick runt lite, vi åt på Frasses jag och Noa, fast han fick bara burkgröt stackarn.
Sen gick vi mot stan, men han sov så gott så jag prmenerade runt runt, i ca. 1½ timma sen blev jag less och gick in på apoteket, och då vaknade han förstås.
Å sen hem.
Och guuuud vad ont i fogarna (?) jag har!Typ höften. Hade ont redan när var på Coop.
Tror kanske att jag går lite konstigt när det är så halkigt, så jag får extra ont eller nåt. Nånå det går över.

Nu ska jag se om jag orkar sätta på en maskin med tvätt så vi har rena kläder och inte får bölder över hela kroppen.



Postat av: Mamman

Men vad duktig DU är som prompar runt!!! Impad!

2009-11-03 @ 15:32:22
Postat av: eve

Vad duktig du har varit då! Jag har promenerat och hämtat Elias.. Ja,från dagisparkeringen, men ändå!

2009-11-03 @ 15:51:44
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

har ni fått pesten?eller digerdöden

2009-11-03 @ 17:10:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0