host host

Hör jag Noa..hoppas han inte vaknar av hostandet, han brukar inte det men man vet aldrig.

Just ja, vantproblemet finns inte mer.
Mamma var ju med Noa idag, och då köpte hon himla bra vantar, det blev korta skaft med dragkedja, jättelätt att ta på. Tänkte bara sen köpa tunna ullvantar, men dessa verkar varma så jag får se om det behövs.
Och nu när han sover så ligger han ju i åkpåsen med armarna, då brukar dom inte bli kalla.
Det skulle vara om han är vaken när man är ute länge, men när tusan skulle det vara?
Just nu är han inte inte ute länge.
Hestravantar är det, samma märke som Saaaaga fick.

Det gick ju ganska bra att stiga upp tidigare idag, Dalle jobbade 9-13. Fast jag vaknade när Noa steg upp, somnade om (Dalle tog honom) ochvaknade igen när Dalle skulle till jobbet och Noa var lite trött. Sen steg vi upp 9 kanske.

Sen har jag soovit 2 timmar medans jag var ensam hemma. Och varit barnfri ett tag efter det, så jag har inte hunnit bli trött.
Men snart kanske man borde lägga sig.

Inga bilder tar jag..så det blir inga här just nu. Måste ha framme kameran så man kommer ihåg att fota aallt man gör.



Postat av: Nina

men gu vad bra då kan Noa komma o leka ute i snön med saga!hon kan ju dra honom i sin pulka.tar ca 3 timmar att gå 2 meter så varma vantar lär behövas för det lilla knyttet

2009-11-08 @ 10:58:23
Postat av: Katja

Jo, men när vi kommer ska vi åka pulka. Och då ska Noa vara med!

2009-11-08 @ 20:59:42
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0