farsdagsglass

Noa har ju inte riktigt koll på vad man ska ge i farsdagspresent, och han hade inte så mycket pengar i sin spargris, så han gav sin pappa 2 trisslotter, och sin pappas nya favvoglass coco choc.

Men snäll har Noa inte varit idag ska ni veta. Gnäll eller skrik hela dagen..förutom när han sov typ.
Vet inte vad som varit fel idag. Trött? Ingen aning. Han somnade dock som en sten i sängen efter typ 20ml ersättning/välling vid 21.

Kanske inte blir en så bra natt som förra då alltså. han vaknade ju bara eeeen gång! Lyx alltså. Sen att jag var uppe 1½ timma..behöver jag inte bry mig om.
Nåja, vi får se, jag får ju ändå sova på morgonen så.

Imorgon måste jag ringa FK! Måste ju få pengar nångång, fattar inte vad som tar sån tid.
För nån vecka sen sa dom att imorgon skulle dom ta upp mitt ärende eller vad dom nu säger.
Men inget har jag hört. Man ser ju inte ens på sidan att det är ett pågående ärende.
Fast där står det ju om typ fp i aug att det är ett pågående ärende, och sen 2 månader till.. Puckosida.
Kanske är nåt brev dom ska skicka om 2 veckor om att jag glömt en bokstav i pappret eller nåt.
Och ett till samtal måste jag ringa. Borde gjort det för längesen..

Tvätta kläder och glo igenom frysen ska jag försöka göra imorgon. Se vad  det finns för mat. Vi har knappt pasta ens, men nåt paket ska man väl ha råd med. Ett paket viltskav vet jag finns i frysen.. Köttbullar kanske man oxå borde köpa. Nä, jag ids inte göra själv.

Mamma:
Kan Berocca användas under graviditet och amning?
Det är inte känt att den rekommenderade dagliga dosen (1 tablett) skulle ha ogynnsamma effekter under graviditet eller amning. Gravida och ammande kvinnor avråds trots detta från att använda produkten om detta inte är kliniskt motiverat. Vitaminerna och mineralerna i produkten utsöndras i modersmjölken, men det är osannolikt att de skulle ha ogynnsamma effekter på barnet.

Och vill bara tillägga att en berocca om dagen (eller vadsomhelst för uppiggande) inte kommer hjälpa. Tyvärr.
Men samtalet imorgon kanske hjälper. Om några veckor.



Postat av: Nina

Berocca..appropå...farsdag? ööh.du måste berätta allt djupgående.

Och så, visst tog du nån klänning i påsen när du hämtade bebiskläder av mig?sagas..docka behöver den:) börjar även få panik för resten..eller nja inte resten allt men..lite.hoja du vet.fan tänk om den kommer och så fryser den.

2009-11-09 @ 01:18:28
Postat av: mamman

Ok ok....din sambo kan ju käka tabletterna ist!

2009-11-09 @ 15:08:11
Postat av: Anonym

Kör med b-kombin forte N istället för berocca. Det är oxå massa b-vitaminer i det

2009-11-10 @ 17:54:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0