En pappa

Noas pappa är den bästa, vad gjorde vi utan honom?
Igår la han Noa, och Noa vaknade bara en gång vid 5, var vaken ett tag men somnade om och sov till 8.30!
Jag sov alltså på soffan.
Idag la han honom igen, och så ska vi göra ett tag.
Är bara lite orolig för hur det kommer gå när jag ska lägga honom.
Ska nog göra iordning spjälsängen och ha honom där, så kanske vi alla kan sova i sovrummet snart igen :)
Fast det är väldigt skönt för den som ligger i tv-rummet att slippa vakna när Noa vaknar.
Fast jag vaknar ju iaf, för brösten måste tömmas ;)
Kanske vänjer dom sig snart. Man kan ju hoppas iaf.
Ska sluta nattamma helt hade jag tänkt. Får se bara vad Noa har att säga om saken.
Om jag tar upp och vaggar och försöker söva om på natten så..ja så går det inte. När Dalle gör det så går det såklart.
Jag får väl sluta ta honom på natten. haha, det låter ju himla skönt!

Nu ska jag försöka hänga upp tvätten innan det blir så sent som igår. Tror jag somnade efter 2..
För jag hade glömt att hänga upp tvätten och puumpa, sen kunde jag inte somna på ett tag.. det var ju Arkiv X.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0