aoooo

Har ju fått en till jäkel!
En till inflammationjäkel!
Var på vc men fick ingen ny penicillinkur. Läkaren "trodde" inte på penicillin :/
Han sa att äldre oftast ger det för att förut trodde man ju att det hjälpte mot allt (fick alltså en ung läkare)
Han och sköterskan tyckte jag skulle badda med alsolsprit och se om det gick över av sig själv.
Inte så troligt men vad ska jag göra liksom..
Jag tyckte dom skulle ta odling (eftersom den smittar) men den var för liten, så jag skulle komma tillbaka om det blev värre.
Fast det kan jag ju först på måndag, och blir den värre och gör så ont som dom andra gjort så lär jag inte orka gå med den utan att få nån medicin till på måndag. Sova vill jag ju helst göra.
Jag känner ju att den gör ondare och ondare  hela tiden.
Och den är precis på övre troskanten..lite svårt att undvika att ha nånting där, särskilt en bebbe..

Jaja nogtjatat om äckelgrejen.

Efter vc gick jag och Noa på Sagas lilla kalas. Jag fick bulla och kakor. Det var gott.
Imorgon blir det mer kalas, men vuxenkalas. Dalles syster fyller år så vi ska dit och kalasa.
Skulle bli smörgåstårta och sånt kul. (men faktikst med skinka och inte lax och sånt äckel)

Men gud vad den gör ont.. jag får luta mig bak och hålla undan byxorna mellan raderna..
Ska nog sluta skriva och klicka färdigt så man kommer i säng snart.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0